S velkou radosti Vám představujeme novou lahev pro Becherovku Lemond, která je prvním produktem z řady Fruits&Herb.

Vývoj nové lahve a veškerých nástrojů spojených s aktivací trval celkem 18 měsíců. Na celém cross-funkčním projektu se podílelo: nákupní, výrobní, obchodní, finanční a marketingové oddělení ve spolupráci s Pražskou kreativní agenturou Cocoon.

Pro tento projekt jsme si stanovili několik důležitých cílů, kterých jsme chtěli dosáhnout. Mezi ty nejdůležitější patřilo vytvoření prémiovější a vizuálně atraktivnější lahve, se kterou bychom mohli cílit na širší skupinu zákazníků. Dalším důležitým cílem bylo zvýraznění přírodní jakosti samotného produktu, čehož se nám podařilo dosáhnout díky novému transparentnímu designu láhve. V neposlední řádě jsme chtěli dosáhnout snížení výrobních nákladů, které byly negativně ovlivněné povrchovou dekorací (coatingem) a váhou samotné láhve.

Po důkladném výzkumu spotřebitelů a produktu, řadě testů a experimentů, jsme rozhodli vynechat coating a tímto odhalit tekutinu. Nové balení jsme navíc vylepšili novou krásnou etiketou, která odpovídá nejaktuálnějším spotřebitelským trendům. Výsledkem projektu je nové balení Lemondu, kterým jsme dosáhli všech stanovených cílů. Navíc bude mít nová láhev pozitivní dopad na životní prostředí díky ročnímu snížení emisi CO2 o celkem 12 tun!

Nový Lemond se objeví v českých obchodech již v září tohoto roku (s ohledem na rotaci). Ve vybraných exportních trzích (Ukrajina, Rusko a Slovensko) je k dostání již od července.

Děkujeme všem, kteří se na tomto projektu podíleli a přejeme novému balení Lemondu hodně úspěchů!

 

Becherovka tým

 

BYLO VÁM 18 LET?