Francouzská společnost Pernod Ricard je předním světovým distributorem a výrobcem prémiových alkoholických nápojů a vín. Spravuje přes 80 poboček po celém světě, ve kterých se zaměřuje na trvalý růst. Skupina Pernod Ricard zaměstnává celosvětově více jak 18 000 lidí.
Skupina Pernod Ricard se po celém světě soustavně věnuje inovacím, které jsou nezbytnou součástí její dlouhodobé strategie. Své síly upíná také na rozvoj nových trhů, jež představují pro mezinárodní prémiové značky perspektivní obchodní příležitosti.
Pernod Ricard
Do portfolia skupiny Pernod Ricard patří věhlasné světové prémiové značky jako Ballantine´s, Jameson, Havana Club, Beefeater, Absolut, Chivas Regal, Martell, Olmeca, Malibu, The Glenlivet, Perrier-Jouët, G. H. MUMM, Jacob´s Creek a samozřejmě Becherovka Original.
I díky aktivitě a podpoře skupiny Pernod Ricard prosperuje značka Becherovka doma i v zahraničí. Objem výroby neustále roste a přibližně polovina její roční produkce je exportována do více než 40 zemí světa.
Naše hodnoty
V rámci skupiny Pernod Ricard a tedy i ve společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka ctíme následující hodnoty:
Vstřícnost a jednoduchost
Své zaměstnance vedeme k tomu, aby byli vstřícní, otevření, srdeční a přátelští. Platí to jak pro vztahy uvnitř firmy, tak při styku s odběrateli a veřejností. Přátelská a zároveň uctivá atmosféra je naší prioritou.
Podnikavost
Decentralizovaný model rozhodování, který uplatňuje skupina Pernod Ricard, podporuje jedinečným způsobem podnikatelského ducha. Zaměstnanci jsou přirozeně motivováni k iniciativnímu přístupu a navíc jsou přímo zainteresováni na finanční výkonnosti celé skupiny.
Čestnost
Dbáme na to, aby všichni zaměstnanci dodržovali pravidla etiky a transparentního chování. Akcionáři, zákazníci a spotřebitelé se tak mohou spolehnout na pravdivost poskytovaných informací, vynikající kvalitu výrobků a zodpovědný přístup ke svému okolí.
Odpovědnost
Zaměstnanci dodržují interní firemní pravidla a vždy jednají v zájmu společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka. Smysl pro etiku s důrazem na respekt a transparentnost by měl být u všech zaměstnanců skupiny Pernod Ricard samozřejmostí.
Jednotná kultura
K utváření firemní kultury slouží řada interních akcí a zejména vlastní vzdělávací program. Jeho cílem je nejen představení společnosti novým zaměstnancům a šíření kultury Pernod Ricard, ale také podpora zaměstnanců, rozvoj jejich klíčových kompetencí a sdílení vlastních osvědčených postupů. Pocit příslušnosti k firemní kultuře, v níž všichni zaměstnanci jednají jako podnikatelé a reprezentanti, má velký podíl na celkovém úspěchu společnosti.