Letos na podzim jsme pro naše spotřebitele připravili hravou aktivitu Jameson Sock´n Roll

Jak už název napovídá, ano, je to o ponožkách. Nicméně, klasické ponožky umí každý a my to chtěli posunout trošku jinam a s nadhledem. Chtěli jsme dát spotřebitelům trochu více prostoru než jen „kup si láhev a dostaneš pár ponožek“.

Proto jsme připravili se známou značkou FUSAKLE celkem 16 designů ponožek s vtipnými hláškami ze života, na každou láhev v retailu pověsili jen jednu a je jen na zákaznících, kterou druhou si vyberou do páru. Budou konzervativní a budou hledat do páru tu se stejným motivem nebo naopak budou lehce výstřední a budou kombinovat barvy i hlášky? Uvidíme.

Ve stejném duchu máme nachystanou aktivitu i pro naše zákazníky v on-tradu, až nám situace dovolí, tak budeme připraveni i tam. Na Makru a velkoobchodech nám běží podpora s ponožkami na Jameson Black Barrel.

Celou aktivitu máme podpořenou digitální kampaní na youtube, facebooku a instagramu a určitě myslíme i na naše zákazníky na e-commerce.
Tak si držme pěsti, ať se akce zákazníkům líbí a nám se dobře prodává!

 

    

 

 

BYLO VÁM 18 LET?